FAQ
- Hem
- / FAQ
Vi erbjuder dem flesta utbildningarna på svenska och engelska.
Utbildningen kan du genomföra på en dator, smartphone eller läsplatta när du har internetuppkoppling.
Du registrerar ett konto i vårt utbildningssystem. Väl inne i vårt utbildningssystem köper du den utbildningen du vill genomföra. Oavsett om du väljer att betala med kort, faktura eller delbetala så får du tillgång till utbildningen direkt efter registrering.
Därefter har du tillgång till utbildningsfilmer, prov, slutprov, kursmaterial och support.
Du kan välja att betala med kort, faktura eller delbetalning. Oavsett betalningssätt så får du tillgång till utbildningen du valt direkt efter registrering.
Ja, utbildningssystemet är anpassat för att kunna användas på dator, läsplatta och i smartphone.
Se till att alltid ha en uppdaterad webbläsare! Det är inte bara för att allt ska fungera för dig på vår site, utan även för att du ska slippa virus och problem med säkerheten vid bankärenden etc.
För att kunna gå vidare i våra utbildningar så måste du klara av varje moment. Efter avklarat moment så låses nästa del upp. Utbildningssystemet säkerställer därigenom att du inte missar någon kunskap. Efter avslutad utbildning med godkänt resultat så erhåller du ett kursintyg/diplom som du kan skriva ut eller spara ner på din dator.
Vi har byggt vårt utbildningssystem från grunden. Är du intresserad av ett liknande system för just din verksamhet, tveka inte att kontakta vår kundtjänst.
010-139 19 90
kundtjanst@krogarna.se
Strandvägen 7a 114 56 Stockholm Hoegstedt Consulting AB